quinta-feira, 27 de março de 2008

Feliz aniversario Eva

Ola amig@s, son Eva e como vedes hoxe é o meu aniversario. Xa teño 4 anos e para celebralo fixemos unha festiña no cole na que os meus compañeir@s golfiños me regalaron unha coroa feita entre tod@s. Despois compartimos o biscoito que fixo miña nai e que tiña un osiño de azucre en pó por enriba e unhas velas moi longas.
Estaba boísimo, acabámolo nun periquete pero non esquecín ir chamar pola miña irmá Aida para darlle un anaquiño. Estaba tan contenta que lle din unha aperta tan forte á pobre que casi tiro con ela .
A profe fíxome unha tarxeta de recordo deste día moi chula e todos me cantaron esta canción:






Dice a profe que xa estamos na primavera aínda que faga un frío de inverno, para ver se o bó tempo chega dunha vez aí van as fotos no medio de flores e arcos da vella

Nenhum comentário: